Locatie: Hengelo (Demmersweg 122, 7556 BN Hengelo)
Uren: 32-40
Opleiding: technische achtergrond of affiniteit met techniek
Wij zijn ervan overtuigd dat aangenaam werken, wonen en leven mensen gelukkiger maakt. Dit doen we door waarde toe te voegen aan vastgoed. Als gepassioneerde en gedreven regisseurs; met een focus op slim verduurzamen, integraal beheer en centrale vastgoed sturing.
Wil jij hier graag onderdeel van uitmaken? Kom dan kennismaken!
Wij zijn op zoek naar een Adviseur Energieprestatie Utiliteit met commerciële en leidinggevende ervaring of ambities!
Nibag is een pionier in het opstellen van energielabels voor vastgoed. Vandaag de dag zijn wij hierin toonaangevend in Nederland. Je gaat daarom aan de slag met mooie en veelzijdige projecten voor grote opdrachtgevers binnen o.a. de corporatiesector, rijksoverheid, gemeenten en institutionele beleggers, maar ook voor kleinere opdrachtgevers in het MKB.
De dienst ‘Energieprestatie Utiliteit’ binnen de dienstlijn ‘Energie’ is groeiende. Energielabels voor utiliteitsgebouwen zijn niet alleen verplicht bij verkoop en verhuur, maar bieden een perfecte basis voor verwante diensten binnen de dienstlijn ‘Duurzaamheid’ zoals een maatwerkadvies in verband met verduurzaming, subsidies en de label-C verplichting voor kantoren, een Duurzaam Meerjaren Onderhoudsplan (DMJOP) en Energie Audits (EED).
Daarom is Nibag op zoek naar een EP-U adviseur met commerciële en leidinggevende ervaring of ambities.
Nibag op zoek naar een ervaren EP-adviseur die zich verder wil ontwikkelen en klaar is voor de volgende uitdaging. Iemand met commerciële ambities die vanuit de inhoud, samen met collega’s die verantwoordelijk zijn voor de verschillende markten en klanten, deze dienst verder onder de aandacht weet te brengen.
Als leidinggevende binnen het team van certificeerde EP-U collega’s, stuur je de EP-U collega’s aan en verdeel je de werkzaamheden over dit team.
Wij willen er toe doen. Een merkbaar verschil maken. Met elkaar en voor elkaar. We zijn ondernemend, veelzijdig en persoonlijk. We zijn trots op wat we doen en op de positieve impact die wij hebben op het geluk van mensen.
Aangenaam werken, wonen en leven vinden wij ook belangrijk voor onze collega’s. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden vinden wij daarom vanzelfsprekend. Daarnaast zijn wij een open, informele organisatie, waarbij humor op de werkvloer erg belangrijk is. Wij zijn geen familiebedrijf, maar zo voelt het wel.
Alle nieuwe collega’s krijgen bij Nibag een warm welkom, zodat jij je zo goed en snel mogelijk thuis voelt bij ons. Op je eerste werkdag word je door een collega ontvangen, die je tijdens jouw eerste weken wegwijs maakt binnen Nibag.
Dankzij ons bedrijfsgroeitraject heb je jouw persoonlijke ontwikkeling bij Nibag in eigen handen. Wil je jezelf nog verder ontwikkelen? Dan bieden wij die mogelijkheden! Denk aan cursussen om je leiderschapskwaliteiten te ontwikkelen of je verder te verdiepen in een van onze andere dienstlijnen.
Denk hierbij aan een marktconform salaris en een Nibag auto, maar ook een telefoon én computer/laptop van de zaak. Daarnaast krijg je een pensioensregeling en een winstdelingsregeling.
Ook naast je werk is er bij Nibag genoeg te doen. Veel initiatieven komen vanuit collega’s zelf en de activiteiten zijn daarom ook erg divers, maar altijd vrijwillig. Zo is er jaarlijks een bedrijfsweekend met alle vestigingen.
Wil jij deel uitmaken van team Nibag? Mail dan je cv en motivatie naar werken@nibag.nl t.a.v. Semanur Boz. Je kunt haar ook telefonisch bereiken op: 06 10 03 35 90.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Andere carrièrekansen banen die je mogelijk interesseren