Bij Voortman hechten we veel waarde aan innoveren. De rol die software en applicaties in onze oplossingen speelt, wordt hierdoor steeds groter. Om alle vragen die onze klanten hebben op dit gebied zo snel mogelijk te beantwoorden en hen te voorzien van de juiste informatie en oplossingen, willen we ons Customer Service team graag uitbreiden. Heb jij kennis van de applicaties en hoe integraties tussen systemen werken? En ben je klantgericht en stressbestendig? Dan zoeken wij jou als onze nieuwe Applicatie Support Engineer!
Als Applicatie Support Engineer ben jij dé expert op het gebied van applicaties als DIGI-STEEL, DIGI-WELD, Sigmanest en EVI. Heeft een van onze klanten een probleem met een applicatie? Jij weet raad! Een bekend probleem los je – waar mogelijk – direct op. Kun je het probleem niet zo 1, 2, 3 oplossen? Dan bepaal je de prioriteit en zorg je voor een goede documentatie in het incident management systeem. Vervolgens draag je het over aan de tweede- of derdelijns support die verder aan de slag gaat met het probleem. Uiteraard blijf jij als aanspreekpunt betrokken en monitor je de status.
Als ambassadeur van Voortman – je bent tenslotte het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over applicaties – ben je communicatief en klantgericht. Je weet klanten gerust te stellen, houdt het overzicht in hectische situaties en werkt gestructureerd.
Ideeën werkelijkheid zien worden; dat klinkt zo mooi, maar het gebeurt bij Voortman Steel Machinery ook echt. En dan gaat het om grensverleggende ideeën. We maken de meest innovatieve staalbewerkingsmachines voor de staalbouw en plaatverwerkende industrie en bieden de meest complete service. En dat doen we voor klanten over de hele wereld. Samen met een klant het traject doorlopen om te komen tot een productielijn die naadloos is afgestemd op zijn proces. Hoe vaak we het ook doen; het is elke keer weer bijzonder en zorgt voor enorm veel voldoening.
Andere carrièrekansen banen die je mogelijk interesseren